onsdag, juni 21, 2006

Sommar på min iTunes

Inför midsommar kan man ju ta och kolla vad man har för låtar om sommar på sin mp3-spelare. (Att jag får så få träffar kan bero på att jag bara brände över 150 skivor innan jag åkte.)

Summer Moved On a-Ha The Singles 1984 - 2004
I Can't Wait For Summer Kahimi Karie K.K.Works 1998-2000
Summer On The Westhill Kings Of Convenience Quiet Is The New Loud
Gold In The Air Of Summer Kings Of Convenience Riot On An Empty Street
Once Upon a Summertime Monica Zetterlund & Bill Evans Waltz for Debby
That Sunday, That Summer Nat King Cole Unforgettable -Deluxe Edition
Sen Sommar Komeda Pop På Svenska
En bedårande sommarvals Monica Zetterlund Monica Z

Jag ser en klar övervikt för skandinaviska artister. Här i den djupa södern är sommar inte något att besjunga direkt. (Jag får inga träffar på Sommer, été, eller 夏). Hur är det i er mp3-spelare?

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: